sexta-feira, 21 de abril de 2017

The Amazing Spider-Man 2 - Gwen Break Up with Peter Parker

ORIGEM: The Amazing Spider-Man 2
CATEGORIA: FILME
ESTILO: DIÁLOGO
SEXO: MASCULINO - FEMININO
IDADE: JOVEM

ÁUDIO: 



TEXTO EM INGLÊS:

- What are you doing?
What are you?

- Peter

What is it?
- Hey.
- What's wrong?

-I don't know what I'm doing.

-It's my father, isn't it?

- Yeah.
I see him everywhere I go.
I can't... I don't know what to do.
And I can't get him out of my head.

- Yeah, but we've talked about this.
- I know, but, Gwen...
- It's not his choice.

- Gwen.
I promised him that
I would keep away from you.
And now I'm gonna come and eat dinner with your family.
How can I do this? What does this make me?

- I don't know, what does that make you?

- It makes me not able to live with myself.

- I thought that it meant you loved me.
- I do love you.
I love you.

- Then why isn't that enough?
Huh?

- Because what if something happens to you
just like it happened to him because of me?

- No, wait...
- Listen. No, n...
 Wait, wait!
I cannot let that happen.

- Listen to me.
You're Spider-Man...
and I love that
But I love Peter Parker more.
That's worth it to me.

- I can't lose you too.

- If because you can't lose me,
we can't be together,
who does that work out for, Peter?

- I can't. I'm sorry, Gwen.

- Wow.
You have done this to me
again and again, Peter.
I can't live like this.
I break up with you.
I break up with you.

TRADUÇÃO:


-Peter?
O que foi?
- Oi
- Você está bem?
- Não sei o que estou fazendo.

- É meu pai, não é?
- É
Vejo-o em todo lugar.
Não posso, não sei... Não sei o que fazer.
Não consigo tirá-lo da cabeça.

- Mas já falamos sobre isso.
- Eu sei, Gwen.
- Não é escolha dele.

- Gwen.
Prometi a ele que ficaria longe de você.
Agora estou indo jantar com sua família.
Como posso fazer isso? O que isso faz de mim?

- Não sei o que faz de você.
- Isso me faz incapaz de viver comigo mesmo.

- Achei que você me amasse.
- Eu amo você.
Eu te amo.

- E por que não é suficiente?
Huh?

- Porque...
E se algo te acontecer como foi com ele... por minha causa?

- Não ,espera..
- Escuta...
- Espere. Espere.
Não posso deixar isso acontecer.

- Ouça.
Você é o Homem-Aranha.
E amo isso.
Mas amo mais o Peter Parker.
Isso vale para mim.

- Não posso te perder também.

- É porque não quer me perder que não podemos ficar juntos?
Quem fica bem com isso, Peter?

- Não posso. Desculpe, Gwen.

- Wow.
Você fez isso comigo...
De novo e de novo.
Peter.
Não posso viver assim.
Eu termino com você.
Eu termino com você.


Nenhum comentário:

Postar um comentário